Stalker Jan Prins
Oud Wijf
2011-07-26 10:46:16 UTC
Jan Prins maakt zich schuldig als obsessieve stalker. Laatste woonadres Rotterdam, sindsdien verdwenen en is onbekend waar of hij zich ophoudt. Wie kent hem of weet waar hij nu woont? Zijn foto (Loading Image...) is inmiddels 10 jaar oud, ik hoop recenter binnen te krijgen. Heeft u informatie, dat wil ik dat graag van u vernemen.
Natte zoenen en 'n weeïg handje van Oud Wijf!
R@msterdam
2011-07-26 13:19:51 UTC
<http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQqBLRKZqO2yv0E7E5ApFoVQQohkLCYEZxzLEsULIY0FAflF_421A>
"Oud Wijf" <***@joehoe.com> schreef in bericht news:b7eee$4e2e9b03$5ed0e5e8$***@cache1.tilbu1.nb.home.nl...
Jan Prins maakt zich schuldig als obsessieve stalker. Laatste woonadres Rotterdam, sindsdien verdwenen en is onbekend waar of hij zich ophoudt. Wie kent hem of weet waar hij nu woont? Zijn foto (http://i53.tinypic.com/2cqjyop.jpg) is inmiddels 10 jaar oud, ik hoop recenter binnen te krijgen. Heeft u informatie, dat wil ik dat graag van u vernemen.

Natte zoenen en 'n weeïg handje van Oud Wijf!
Oud Wijf
2011-07-28 09:24:00 UTC
"***@msterdam" <***@Nomail.com> schreef in bericht news:aea01$4e2ebfcf$3ec25256$***@news.chello.nl...
[...]

Neuh, dat is ‘m niet.. dan ziet-tie er ineens een stuk jonger en knapper uit!