rattengif
Ron
2008-07-13 11:53:17 UTC
waar kan ik snel werkende rattengif kopen wel een die direct werkt dus niet
zo dat je 3 of 4 keer moet neer zetten zodat ze een paar keer en van moeten
eten
PSiLOCyBe
2009-09-04 10:39:47 UTC
On Sun, 13 Jul 2008 13:53:17 +0200, "Ron"
Post by Ron
waar kan ik snel werkende rattengif kopen wel een die direct werkt dus niet
zo dat je 3 of 4 keer moet neer zetten zodat ze een paar keer en van moeten
eten
Goed rattengif is tegenwoordig verboden!
Hier in de winkel kan je alleen van die hele zwakke dingen kopen, als
je echt een groot probleem hebt zou ik is googlen naar dieren speciaal
zaken in Duitsland en Belgie,
Je zou via een website vanuit een van die landen wel goed gif kunnen
bestellen...