Wie is er nou trots op die partij 'Trots op Nederland'? Alleen wereldvreemde 'idioten' die denken dat de melk in de melkfabriek wordt gemaakt!
Bert ( A W RvB )
2009-12-25 12:43:30 UTC
Wie is er nou trots op die partij 'Trots op Nederland'? Alleen wereldvreemde
'idioten' die denken dat de melk in de melkfabriek wordt gemaakt!

Hier http://www.trotsopnederland.com zijn de populistische rubrieken te
vinden van Rita Verdonk.

Wat mij opvalt is dat er niets te vinden is over de landbouw, veeteelt
en tuinbouw terwijl deze drie bedrijfstakken de ruggegraat van Nederland
zijn. Ze horen het te zijn want er zijn speculanten en dubieuze politici die
deze drie bedrijfstakken naar de donder willen helpen.

Rita Verdonk was op RTV Utrecht
http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=home eerste kerstdag 2009.

Wat mij betreft mag TON bij het grootvuil worden gezet.
--
Bert ( A W RvB )
***@rjrsnvbrn.nl
www.rjrsnvbrn.nl
unknown
2009-12-25 13:06:59 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
Wie is er nou trots op die partij 'Trots op Nederland'? Alleen
wereldvreemde 'idioten' die denken dat de melk in de melkfabriek wordt
gemaakt!
O nee, waar dan bertje?
Naast jou dus.
Bellende Belhamel
2009-12-25 13:13:01 UTC
Post by Bert ( A W RvB )
Wie is er nou trots op die partij 'Trots op Nederland'? Alleen
wereldvreemde 'idioten' die denken dat de melk in de melkfabriek wordt
gemaakt!
Ach wie weet, met de voortschreiding der wetenschap
is dat misschien ook nog wel eens mogelijk ;o)
P.
2009-12-25 17:37:27 UTC
Ja, van melkpoeder..hahaha

P.
Bellende Belhamel
2009-12-26 09:17:44 UTC
Post by Bellende Belhamel
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Nee die is er al hoor.

P.
2009-12-25 17:37:05 UTC
On Fri, 25 Dec 2009 13:43:30 +0100, "Bert \( A W RvB \)"
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Wereldvreemde idioten? Heb je al eens op je eigen website met UFO's
gekeken?

P.