Mark Rutte geeft Nederland terug aan ´De Nederlanders´. Regentenpolitiek dus met een gore fascistische lucht!
Bert ( A W RvB )
2011-03-17 20:13:26 UTC
Mark Rutte geeft Nederland terug aan ´De Nederlanders´. Regentenpolitiek dus
met een gore fascistische lucht!

Het begon zo enige jaren terug dat de VVD al graag wilde en nog wil dat
mensen die niet meer kunnen werken niet meer kunnen stemmen.

(Zoiets vergeet ik niet omdat ik toen ik militair was lichamelijk
gehandicapt ben geworden en handballen was mijn favoriete sport en dat kon
dus niet meer! Dan krijg je als lichamelijk gehandicapte te horen dat je
niet meer mag stemmen als het aan de VVD ligt!)

Wat verder opvalt is dat Mark Rutte en zijn vrienden de lonen van de
laagstbetaalden steeds verder afknijpt en de laagstbetaalden alsmaar meer
lasten oplegt. Wie kent die streken van de Nazies niet in Nazie-Duitsland
van 1933-1945 waar bevolkingsgroepen op dezelfde manier werden afgeknepen
waarna de Nazies de armoedigen ging filmen en misbruikte voor hun propaganda
en ze als ongedierte bestempelde terwijl die Nazies zelf die mensen lieten
verrekken in getto's en kampen.

Die verhalen over de zwakke scholen in Nederland zoals hier
http://www.onderwijsinspectie.nl/ vermeld hebben precies dezelfde oorzaak.
Kinderen die op die zwakke scholen zitten hebben niets anders dan een gebrek
aan studiebronnen waardoor ze meestal niet snappen wat er gevraagd wordt in
hun lesboekjes en tijdens repetities. De politiek weet dat al jaren maar
vindt het niet nodig om daar wat aan te doen en de media stelt daar geen
vragen over. Die zwakke scholen worden dus gewoon bewust kunstmatig in stand
gehouden en dat gebeurt al vele jaren!
--
Bert ( A W RvB )
***@rjrsnvbrn.nl

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
R@msterdam
Geestelijk is het ook niet zo best met je he?
Mij
Geestelijke ziektes komen vooral bij dom rechts voor.
Bert ( A W RvB )
2011-03-19 04:29:48 UTC
Post by Mij
Post by ***@msterdam
Post by Bert ( A W RvB )
[...]
Er is een faculteit van een universiteit die zulk soort onderzoeken doet
als ik beschrijf! Mij werd geadviseerd (uitgenodigd) om dat werk ook te gaan
doen!

Het enigste wat ik vergeten ben om nog te vermelden is dat ik de VVD
ervan verdenk dat ze weer een regentenpolitiek willen gaan voeren waarbij
alleen de mensen met veel geld het weer voor het zeggen krijgen in
Nederland.

De zogenaamde linkse mensen mogen dan alleen het vieze werk doen.
--
Bert ( A W RvB )
***@rjrsnvbrn.nl

***