Heli
BartV
2008-11-13 20:00:10 UTC
Heeft iemand enig idee wat dat helikoptertje de hele tijd boven de
deelgemeente Alexander doet? Vandaag was al de derde dag op rij dat ik
'm zag (en hoorde!).
Vliegt vrij laag en er lijkt een soort beugel (met een camera?) aan één
zijkant te zitten.
Bart
Rotterdamse Aad
2008-11-13 20:35:16 UTC
Post by BartV
[...]
Kan je een geheim bewaren?
--
Rotterdamse Aad
www.ditisrotjeknor.nl
Niemand is volmaakt; mijn naam is Niemand
FransK
2008-11-13 21:25:12 UTC
Post by BartV
[...]
Waarschijnlijk vliegen ze met een warmtecamera om wietplantages op tee
sporen.

Frans
BartV
2008-11-13 22:02:38 UTC
Post by FransK
Post by BartV
[...]
Ik dacht eerst ook zoiets, maar het lijkt me niet echt plausibel,
eerlijk gezegd.
Bart
Rotterdamse Aad
2008-11-14 10:10:45 UTC
Post by FransK
Waarschijnlijk vliegen ze met een warmtecamera om wietplantages op tee
sporen.
Ik dacht eerst ook zoiets, maar het lijkt me niet echt plausibel, eerlijk
gezegd.
En waarom is het niet verklaarbaar? Hebben ze jouw 'tuintje' nog niet
ontdekt? Moet je wel iets anders gaan gebruiken dan die Hema-spaarlampen.
BartV
2008-11-14 14:14:59 UTC
Post by Rotterdamse Aad
Post by FransK
[...]