"KALE, kijk jij maar uit..." / was: Machtsgreep Turken in PvdA-fractie Fijenoord-Rotterdam!
Willem-Jan Markerink
2009-12-05 23:11:04 UTC
In de PvdA fractie in Feijenoord hebben leden met een Turkse
achtergrond de macht naar zich toe getrokken. Dit ontlokte aan een
teleurgesteld PvdA lid, Jo de Haan, de verzuchting dat Wilders
misschien wel gelijk heeft. Bij een schaamteloze herschikking van de
kieslijst, vulden sommige kandidaat raadsleden zelf de stembriefjes in
van massaal opgekomen Turkse leden. De deelraad Feijenoord kwam in het
verleden ook al in opspraak doordat er veelvuldig in het Turks gepraat
werd. [...] Het leidde tot bizarre taferelen: stembriefjes van de
PvdA-leden werden door de kandidaten zelf ingevuld [...]
Als je zoiets ziet, denk je: misschien heeft Wilders toch wel ergens
gelijk.’’ zegt Jo den Haan(75), oud-machinist en PvdA-deelraadslid.
Hij is een van de verliezers :hij tuimelde zeven naar plek zeventien.,
“Ik weet niet of ik nog wel bij deze partij wil horen”. Hetzelfde
geldt voor Petra Franken uit bloemhof, die van nummer acht naar plek
13 is verschoven. Ook Marco van Lent , beoogd lijstrekker, maar nu op
nummer twee, beraadt zich op zijn positie. Arie van der Ent, van
nummer tien naar nummer achttien: noemt het “een CPN-achtig
geregisseerde coup”. “Dit kan niet de bedoeling zijn van de
partijdemocratie. Een overval, er ontstond een heuse lynchsfeer.”
[bron]
Een PvdA-er vraagt zich af of Wilders geen gelijk heeft!
De PvdApen kan zich gelukkig prijzen:

Met 75 jaar leeft dit dissidente en zwaar political-incorrecte parteilid toch
niet lang meer.

Btw, los van het feit dat het gelijk van Wilders helemaal geen vraag is,
anders dan een zwaar retorische, is het vooral het gelijk van Pim Fortuyn:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Newsgroups: nl.politiek
From: ".Ilja Oblomov" <***@yahoo.nl>
Date: Fri, 29 Mar 2002 22:30:41 +0100
Subject: KALE, kijk jij maar uit...
<q>
In het Rotterdamse Claraziekenhuis, lag mijn secretaresse op zaal
met drie andere vrouwen; een Tunesische en twee Turksen. Enorme
families verdrongen zich tijdens het bezoekuur, met eten, roken.
In een ziekenhuis dat de regel hanteert: maximaal drie personen
aan het bed, niet roken, geen etenswaren meenemen."

'Mijn secretaresse voelde zich er vreselijk opgelaten. Dus ik ging
naar de hoofdzuster en zei: 'Mevrouw, het is daar een troep,
het staat er blauw van de rook, er zit tien man rond elk bed,
zou u niet eens optreden?' Nou, na veel vieren en vijven gebeurde
dat dan; ze moesten er uit. En toen zei zo'n Turk tegen mij:
'Kale, kijk jij maar uit, wij nemen het hier straks over~,
Toen viel er bij mij ineens een kwartje. Ik dacht: 'Dat zullen we
nog wel eens zien'."
<\q>

Uit een interview met Pim Fortuyn in Het Parool van zat. 15.2.1997
n.a.v. van het verschijnen van zijn boek "Tegen de Islamisering van
onze cultuur."

Groet, Ilja Oblomov
©
€º°`°º€ø,žž,ø€º°`°º€ø,žž,ø€º°`°º€ø,žž,ø€º°`°º€ø,žž,ø
studietip: http://www.overbevolking.nl/Ned/index.htm
€º°`°º€ø,žž,ø€º°`°º€ø,žž,ø€º°`°º€ø,žž,ø€º°`°º€ø,žž,ø

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<***@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
P.
Date: Fri, 29 Mar 2002 22:30:41 +0100
[...]
¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø
studietip: http://www.overbevolking.nl/Ned/index.htm
¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Moet je eens kijken over 10 jaar als er twee keer zoveel allochtonen
zijn.

P.
Jawade
Date: Fri, 29 Mar 2002 22:30:41 +0100
[...]
En de grenze sluiten zal ook niet helpen, ze krijgen nl veel meer
kinderen als de autochtonen.
--
Met vriendelijke groeten, Jawade. Kolibrie Software Tools:
http://jawade.nl/ 14 nov: HexEditor, Diskeditors met MBR-rebuilders!
Console-filebrowser, Kalender, Webtellers en IP-log, USB-stick tester.
P.
Date: Fri, 29 Mar 2002 22:30:41 +0100
[...]
Zie ook het fokgedrag van de Anitliaanse jeugd, deze week in het
nieuws. Met 17 jaar al vader van 2 kinderen bij 2 vrouwen (meisjes
eigenlijk) en natuurijk allebei gedumpt, je gaat daar toch zeker niet
voor zorgenm, duh.

Volgens CBS bestaat Nederland in 2050 uit 1/3 allochtoon. Ik denk dat
ze fout rekenen, het zijn er vast nog meer.

P.
Pietje Pukje
Date: Fri, 29 Mar 2002 22:30:41 +0100
[...]
Ze rekenen goed: MAAR: elk 3e generatie-kind uit welke familie dan ook
wordt automatisch autochtoon!!!! In 2050 zijn alle kinderen van de
kinderen van de huidige immigranten dus automatisch autochtoon en
tellen als Nederlanders in de statistieken. Van die 2/3 Nederlanders
is dan misschien wel 1/3 van huidige allochtone (lees Antiliaanse,
Marokkaanse en Turkse en van andere islamitische) afkomst...
Jawade
2009-12-07 18:23:24 UTC
Post by Pietje Pukje
Post by P.
Post by Jawade
[...]
Er is één grote nuance: de 3e generatie vooral Marokkanen leeft nog
helemaal in hun eigen traditie, dus die 3e generatie lijkt in de
verste verte niet op een Nederlander. En daar worden ze toch naar
behandeld. Er zijn nu al genoeg 3e generatie-jongeren, maar ze vallen
niet op tussen de 2e en 1e generatisten. Betekent in hoge mate:
uitkering, lanterfanten of zelfs vernielen, meisjes lastig vallen,
enz.
Wim
2009-12-08 10:34:51 UTC
09:55:39 -0800 (PST) in artikel
Er is één grote nuance: de 3e generatie vooral Marokkanen leeft nog
helemaal in hun eigen traditie, dus die 3e generatie lijkt in de
verste verte niet op een Nederlander.
Lol. Yeah, ze willen een Marokkaanse scooter, een Marokkaans mobieltje,
twitteren Marokkaans. En dat allemaal in een jurk. Oh, die kutmarokkanen zie
ik wel hoor, maar als er 1 groep goed geïntegreerd is qua de gemiddelde
mores die jongeren aan de dag leggen in Nederland is het die groep wel.
Eigenlijk zou je ze supernederlanders moeten noemen.

Wim
P.
2009-12-08 16:28:56 UTC
Post by Wim
09:55:39 -0800 (PST) in artikel
[...]
Hoho, wel correct blijven. Het zijn Etnische Strijders.

P.
Erik Bloem
2009-12-08 18:28:20 UTC
Post by Wim
Oh, die kutmarokkanen zie
ik wel hoor, maar als er 1 groep goed geïntegreerd is qua de gemiddelde
mores die jongeren aan de dag leggen in Nederland is het die groep wel.
Wim
Oh, dus het zijn kutmarokkanen volgens jou, en vervolgens zijn ze
goed geintegreerd qua gemiddelde mores, oftewel hollandse jongeren
zijn kut.... Prachtige maatschappij dan als de gemiddelde mores is
zoals de 'kutmarokkanen' zoals jezelf zegt. Of spreek je je nou
eigenlijk tegen? Eigenlijk begrijp ik helemaal niets van wat je nu
eigenlijk wilt zeggen...
Wim
2009-12-09 08:56:22 UTC
Post by Wim
[...]

Nee, dat zal wel niet. Wat ik zeg zijn 2 dingen, die Marokkanen willen aan
de precies dezelfde dingen die andere jongeren ook willen, materieel
gezien, en spoken dingen uit die niks te maken met moslim-zijn, maar die
voortkomen uit dezelfde hufterigheid als waar de rest van Nederland mee
'gezegend' is. Die groep is seculier, zuipt drinkt en neukt, en is als
zodanig niet te zien als traditioneel moslim

Wim

Wim
Michael de Visser
Die Marokkaanses ook, Wim? Of moeten we dan even de andere kant opkijken?
Wim
2009-12-09 12:28:46 UTC
Post by Michael de Visser
Post by Wim
[...]
Yeah, die ook. Wist je dat niet? Denk je echt dat die kutmarokkanen zich aan
de Koran houden? Kom op zeg

Wim

Michael de Visser
2009-12-09 11:31:46 UTC
Post by Wim
09:55:39 -0800 (PST) in artikel
[...]
Wanneer ze in de bak zitten, Wim. Dan zijn ze goed geintegreerd. Dan zitten
ze tussen louter soortgenoten.
P.
Date: Fri, 29 Mar 2002 22:30:41 +0100
[...]
Dus zijn wij nog maar 1/3 en dus in de minderheid.

Toch maar eens aan emigreren gaan denken?

P.