Net-cafe's in R'dam?
m***@DITcistron.nl
2010-03-14 20:13:37 UTC
Beste lezers,

Over een tijdje ben ik van plan, een dag of wat in de Maasstad op bezoek
te zijn.

Kunnen jullie mij misschien laten weten, waar je er (betaalbare) internet-
cafe's aantreft, wat voor faciliteiten er zijn enz.?

Nuttige info. graag op deze NG :-). Groetjes,
--
-------
Seiju Teramoto <macfanaat at cistron punt nl>
Paul Scheulderman: "Een Apple is een compliment voor je intelligentie."
Rotterdamse Aad
2010-03-14 20:48:58 UTC
Post by m***@DITcistron.nl
[...]
Door de gehele stad zijn vestigingen van de Stichting Humanitas te vinden.
Bij deze vestigingen zijn restaurants gevestigd. In deze restaurants staan
'Internet computers', meestal met UPC-aansluitingen.
De kosten bedragen van ? 0,00 tot ? 2,50 per uur.
--
Rotterdamse Aad
www.ditisrotjeknor.nl
Niemand is volmaakt; mijn naam is Niemand.
satkijker
2010-03-15 20:54:42 UTC
Post by m***@DITcistron.nl
[...]
In de meeste bibliotheken gratis internet.
In de centrale bieb is er ook gratis WIFI.

Zie:

<http://www.bibliotheek.rotterdam.nl/NL/Informatie/Ecentra/Pages/default.aspx>